სიახლეები

ბრიტანულ-ქართული აკადემიის მასწავლებელთა პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

27 ივნ 2019
უკან
highlight photo
წარმოგიდგენთ ბრიტანულ-ქართული აკადემიის მასწავლებელთა პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევას.

ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ქალბატონი ლალი უკლება გთავაზობთ კვლევის ანგარიშს შოთა რუსთაველის "ვეფხისტყაოსნის" პროლოგის სწავლის ტექნიკებთან დაკავშირებით, ბიოლოგიისა და ბუნებისმეტყველების პედაგოგი ქალბატონი ხათუნა გოგალაძე  კვლევის ანგარიშში საუბრობს სკოლაში ბიოლოგიის სწავლებისას სხვადასხვა ტიპის შემაჯამებელი სამუშაოების როლზე საბაზო და საშუალო საფეხურზე, ინგლისური ენის პედაგოგი ქალბატონი ქეთევან ვათიაშვილი კი საკუთარ კვლევაში განიხილავს მასწავლებლის როლს დისციპლინის საკითხებთან მიმართებაში. 
 
აქვე, შეგიძლიათ დეტალურად გაეცნოთ ზემოთ აღნიშნულ კვლევების ანგარიშებს: